603 046 808
 
 

FAQ

 





Pytania ogólne
 

W jakich miejscowościach świadczymy usługę bezpłatnego pomiaru?

W trosce o naszych Klientów oraz o szybkość wykonywania i jakość naszych usługę bezpłatnego pomiaru świadczymy w takich miejscowościach jak:
 
  • Gniew
  • Pelplin
  • Tczew
  • Starogard Gdański
  • Smętowo Graniczne
  • Kolonia Ostrowicka
  • Nowe (nad Wisłą)
  • Skórcz
  • Kwidzyn
 
Bezpłatny pomiar jest dostępny również w pobliskich miejscowościach.
 
 

Czy pomiar jest zupełnie bezpłatny i niezobowiązujący do zakupu?

Wszystkim osobom, które się z nami skontaktują oferujemy bezpłatny pomiar. Jest on całkowicie darmowy i niezobowiązujący do zakupu. Aby go zamówić wystarczy do nas zadzwonić lub napisać wiadomość e-mail. Wszystkie dane kontaktowe znajdą Państwo po kliknięciu tutaj.
 
 

Co należy zrobić, aby otrzymać orientacyjną wycenę rolet?

Wszystkie rolety są wyceniane indywidualnie. Najłatwiejszym sposobem otrzymania bezpłatnej, orientacyjnej wyceny swoich rolet jest skorzystanie z formularza kontaktowego lub napisanie wiadomości e-mail. W treści e-maila należy podać orientacyjne wymiary swoich rolet (przy zaznaczeniu który z wymiarów jest szerokością, a który wysokością rolety) oraz rodzaj rolet jakich ma dotyczyć wycena. Aby wycena była bardziej precyzyjna warto podać miejscowość w jakiej ma być dokonany montaż.
 
 

Czym różnimy się od innych firm?

W swojej pracy kładziemy bardzo duży nacisk na wysoką kulturę obsługi - jest ona priorytetem naszej działalności. Ponadto, dzięki wieloletniemu doświadczeniu, zapewniamy wysoką jakość montażu, która zapewni prawidłowe funkcjonowanie rolet. Nasza praca jest naszą pasją, dlatego staramy się nieustannie rozwijać wprowadzając nowe produkty do naszej oferty oraz nowe tkaniny do oferowanych już rolet. Uczestniczymy również w programie "Słucham swoich Klientów" organizowanym przez Opineo.pl.
 
 

Jakie są możliwe formy płatności?

Jesteśmy firmą, która stawia na nowe rozwiązania i stara się wyznaczać nowe standardy w branży, dlatego oprócz standardowych form płatności takich jak gotówka i przelew oferujemy Państwu możliwość wygodnych i bezpiecznych płatności kartą za pomocą terminala płatniczego. Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo po kliknięciu tutaj.
 
 

Czy można kupić u nas rolety przez Internet?

Oczywiście! Posiadamy system sprzedaży rolet przez Internet. Zapraszamy na stronę www.dobrerolety.pl/sklep - tam znajdą Państwo wszystkie informacje odnośnie zakupu rolet przez Internet, takie jak np. instrukcje pomiarów, montaży, formularz zamówienia. Zamówione produkty starannie pakujemy i wysyłamy firmą kurierską. Dopasowywujemy się do potrzeb naszych Klientów, dlatego obsługujemy zakres całego kraju. Aby zapytać o szczegóły zapraszamy do kontaktu.
 
 
 
Pytania dotyczące zakupu przez Internet

Jaki jest koszt przesyłki?

Wszystkie zamówione w naszym sklepie produkty wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich InPost, DHL lub FedEx. Wybór firmy kurierskiej zależy od gabarytów przesyłki. Paczki o długości nie większej niż 120 cm wysyłamy zwykle firmą InPost. Aktualne ceny przesyłki można sprawdzić po kliknięciu tutaj.
 
 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od wybranego produktu, lecz zazwyczaj wynosi on około 5-10 dni roboczych licząc od momentu zaksięgowania należności na naszym koncie bankowym. 
 
 

Jakie są możliwe formy płatności?

Z uwagi na to, że wszystkie rolety są wykonywane na indywidualne zamówienie Klienta jedyną możliwą formą płatności jest przelew (przedpłata 100%) na nasze konto firmowe. W przypadku pytań dotyczących formy płatności zapraszamy do kontaktu.
 
 

Gdzie znajdę numer konta bankowego?

Po złożeniu zamówienia zostanie ono przekazane do weryfikacji. Po weryfikacji zamówienia pracownik naszej firmy prześle do Państwa na e-mail specyfikacji zamówienia z wszystkimi danymi niezbędnymi do dokonania przelewu. Wszystkie przelewy są przyjmowane na nasz numer konta firmowego w ING Banku Śląskim.
 
 

Czy mogę sprawdzić stan mojego zamówienia?

Oczywiście. Po złożeniu zamówienia automatycznie jest wysyłana wiadomość e-mail zawierająca wprowadzone w formularzu dane. Następnie po weryfikacji zamówienia przez naszego pracownika wysyłana jest wiadomość z specyfikacją zamówienia oraz danymi do wpłaty należności. Kolejne wiadomości zostaną wysłane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym oraz po wysyłce produktu. W każdej chwili można również napisać do nas e-mail z zapytaniem o stan zamówienia.
 
 

Czy po wysyłce produktu otrzymam numer listu przewozowego?

W wiadomości wysyłanej po przekazaniu paczki kurierowi na adres e-mail podany w zamówieniu zostanie wysłana wiadomość informująca o wysłaniu paczki. W tej wiadomości będzie podany numer listu przewozowego oraz adres strony internetowej na której będzie można sprawdzić status przesyłki.
 
 

Mojej paczki nie ma w systemie monitorowania przesyłki. Co mam zrobić?

Wysłana paczka może zostać wprowadzona do systemu monitorowania z opóźnieniem (najczęściej jest wprowadzona w dniu wysyłki wieczorem, gdy dotrze do placówki firmy kurierskiej). W przypadku jakichkolwiek pytań zawsze można napisać do nas e-mail - na pewno pomożemy.
 
 

Czy otrzymam dowód zakupu?

Jesteśmy legalnie działającą firmą. Do każdego zamówienia otrzymacie Państwo dowód zakupu - paragon lub fakturę VAT.
 
 
 
Pytania o rolety w kasecie z prowadnicami bocznymi

Czy oferowana przez naszą firmę rolety w kasetonach z prowadnicami bocznymi różnią się od rolet jakie oferuje konkurencja?

Na polskim rynku jest wiele rodzajów rolet w kasetonach z prowadnicami bocznymi, które różnią się materiałem użytym do ich produkcji (rolety z PCV i aluminium) oraz wyglądem. Oferowane przez naszą firmę rolety wyprodukowane są z wysokiej jakości tłoczonego PCV, który zapewnia odporność na utratę koloru oraz uszkodzenia mechaniczne. Ponadto oferowane przez nas kasety są najmniejszymi dostępnymi na polskim rynku (jeżeli mowa o kasetach standardowych, które mieszczą na wysokości około 200 cm tkaniny) co wpływa pozytywnie na walory estetyczne.
 
 
 
Pytania o rolety plisowane

Dlaczego rolety plisowane to ekskluzywne rozwiązanie zasłonięcia okien?

Rolety plisowane są systemem, który w Polsce dopiero się rozwija. Jest on bardzo funkcjonalny, ponieważ rolety plisowane można zasłaniać od góry i od dołu. Oferowane przez nas rolety plisowane charakteryzują się bardzo wysoką jakości użytych do ich produkcji komponentów, co sprawia, że tego typu rolety są ekskluzywnym rozwiązaniem zasłonięcia okien. Wszystkie tkaniny są atestowane i pochodzą od niemieckiego producenta.
 
 
 
Pytania o oryginalne rolety na okna dachowe

Czy oryginalne rolety VELUX i FAKRO to dobre rozwiązanie?

Zdecydowanie najlepsze! Dlaczego? Odpowiedź jest bardzo prosta: oryginalne rolety VELUX i FAKRO idealnie pasują do okien dachowych, ponieważ są one produkowane przez producentów okien.